Www.zoobio.se | FAQ
Du skriver bara in namnet på produkten du letar efter i sökfältet. Eller så kan du bläddra genom vår webbshop genom att välja ett specifikt djur.
Först väljer du en produkt och sen lägger du till den i din kundvagn. Du kan ändra produktens antal eller ta bort produkter i kundvagnen innan du skickar iväg din order.
När du är färdig klickar du på "checka ut".
Om du redan har ett konto, var vänlig logga in.
Om du är ny kund behöver du registrera dig. Vänligen följ alla stegen i beställningen genom att klicka "fortsätt". Skriv in och se till att informationen stämmer för ordern, fakturering, leveransadresser, fraktalternativ, kostnader och betalningsalternativ.
Du kommer sedan att skickas vidare till en översikt av din beställning. Här är det bra om du åter igen kontrollerar att din information är korrekt, och att du läser villkoren.
Sen klickar du på "köp".
Vi erbjuder en mängd olika betalningsalternativ:
- Banköverföring
- Förskottsbetalning
- PayPal
- Kreditkort
Välj betalningsalternativet som passar dig bäst.
Nej, vi har inga  minimum belopp man måste handla för. 
Ja, vi skickar en bekräftelse till din email i samma sekund som du lagt din order.
Leveranstiden för produkter som vi har i lagret är 1-3 arbetsdagar, för leveranser inom Europa kan det ta 2-5 arbetsdagar.
 Är fraktkostnaden 85,00 kr. 
Ja, vi skickar en leveransbekräftelse när varorna skickas iväg.
Ja, du kan spåra din order genom att skriva in ditt spårningsnummer:
http://www.dhl.se/sv.html
Ibland kan din order delas upp i flera mindre paket som kommer fram på olika dagar. Om du ändå märker att du fått en ofullständig order, vänligen kontakta vår kundtjänst.
Tyvärr går det inte. Vi behandlar och skickar varje beställning så snabbt som möjligt.
Det går inte att returnera mat som redan har öppnats.
Det är inte heller möjligt att returnera frusen mat och levande föda eller specialbeställningar som inte kan återanvändas ur ett kliniskt-hygeniskt perspektiv.
Vänligen kontakta vår kundtjänst och berätta att du tänker skicka tillbaka varor. Därefter skickar du varorna till oss. När vi tagit emot och kontrollerat varorna får du en återbetalning. För mer informationen refererar vi till våra Villkor.
Du får tillbaka dina pengar direkt efter det att vi tagit emot varorna och kontrollerat dem. Vanligtvis brukar detta ta 2-4 arbetsdagar.
Du kan hitta alla våra kampanjer och kuponger på vår hemsida. Du får även information om våra utförsäljningar med vårt nyhetsbrev.
Innan du kontaktar oss, vänligen läs FAQ sektionen.
Om du fortfarande är i behov av hjälp från vårt team, vänligen kontakta oss via telefon: +46 101 38 90 91.
Var vänlig ha ditt kundnummer tillgängligt så att vi kan hjälpa dig.
Eller så kan du använda vårt kontaktformulär. Vi kontaktar dig då så snart som möjligt.
Du får gärna följa oss på Facebook, Twitter och Google+ och ta del av våra senaste kampanjer och kuponger.

Hittade du inget svar på din fråga? Ring oss, eller skicka ett mejl.

Kontakter

Följ Zoobio
  • Twitter
  • Google+
  • Facebook

BIO - de - oko - 006 de - oko - 006

Expertkunnig support
Om Zoobio
Säkert köp
  • Snabb frakt
  • Köparskydd
  • Dataskydd
  • Säker betalning via SSL-kryptering
  • Bästa priser
Säker betalning
  • VISA
  • PayPal
Snabb frakt
  • DHL
  • DHL Packstation